Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Savonia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Savonia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Hierontayrityksen brändäys Hieronta Hanski

Lepistö, Susanna (2020)

 
Avaa tiedosto
Lepisto_Susanna.pdf (2.416Mt)
Lataukset: 


Lepistö, Susanna
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202005077780
Tiivistelmä
Amerikan markkinointiyhdistyksen mukaan brändi tunnistetaan nimestä, termistä, suunnittelusta, symbolista tai muusta ominaisuudesta, joka liittyy myyjän tuotteeseen tai palveluun erottuen muista myyjistä. Brändäys auttaa yritystä erottautumaan muista kilpailijoista. Brändin avulla saadaan lisäarvoa tuotteille ja palveluille. Lisäarvolla tarkoitetaan kaikkea sitä, mitä tuotteen ympärille voidaan rakentaa. Lisäarvoa ovat logo, slogan, visuaalinen ilme sekä yrityksen tunnelma ja ilmapiiri, joilla erotutaan muista.

Opinnäytetyön tarkoituksena oli hierontayrityksen brändäys. Tavoitteena oli saada yritykselle näkyvyyttä ja tunnettavuutta sekä luoda yritykselle yhtenäinen visuaalinen ilme. Työn tilaajana toimi Hieronta Hanski. Yritys ei ole vielä toiminnassa. Lopullisen brändäyksen myötä toiminnan aloittaminen on helpompaa, koska brändäyksen tuottama materiaali olisi käytettävissä. Yrityksellä ei tule olemaan kiinteää toimipistettä, koska se tekisi vain kotikäyntejä asiakkaiden luokse.

Opinnäytetyö sisältää tietoa tulevasta yritystoiminnasta, tilaajasta, hieronnasta asiakkaalle, hierontatarvikkeista, pääväreistä sekä hinnoittelusta. Työn tietoperustassa käsitellään brändäystä ja visuaalisuutta. Suunnitteluprosessi sisältää logon, sloganin, yritysesittelyn, käyntikortin, työasun, nettisivuston, flyerin ja asiakasesitietolomakkeen toteutuksen. Tilaaja antoi palautetta useasti suunnitteluprosessin aikana ja pystyi niin vaikuttamaan työn lopputulokseen.
 
American Marketing Association by a brand is defined by the name, term, design, symbol, or any other feature that identifies one seller’s goods or service as distinct from those of other sellers. A brand sets the company apart from other competitors. A brand adds value to products and services. Added value means everything that can be built around a product. Added value is the logo, slogan, visual appearance, as well as the company's atmosphere that sets it apart from others.

The subject of this thesis is the branding of a massage company. The aim is to give the company visibility and to create a unified visual appearance. The thesis was commissioned by Hieronta Hanski. The company is not yet operational. With final branding, getting started is easier because the material produced by branding is available. The company will not have a fixed office as it will only make home visits to customers.

The thesis contains information about the future business, the client, massage for the costumers, massage accessories, main colors and pricing. The theoretical background base of the work deals with branding and visuals. The design process includes logo, slogan, company presentation, business card, workwear, website, flyer, and a preliminary information form for customers. The client provided feedback several times during the design process and was thus able to influence the outcome of the work.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste