Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Oulun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Oulun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Opas sähköpostimarkkinoinnin tehostamiseen

Lätti, Samuli (2020)

Avaa tiedosto
OPINNÄYTETYÖ S.L LOPULLINEN VERSIO.pdf (746.1Kt)
Sähköpostimarkkinoinnin parhaat käytönnät -opas LOPULLINEN.pdf (521.9Kt)
Lataukset: 


Lätti, Samuli
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202005118288
Tiivistelmä
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää, mitkä ovat sähköpostimarkkinoinnin parhaimpia keinoja, mitkä ovat myynnin psykologian parhaimpia keinoja ja miten niitä voidaan käyttää uutiskirjeissä sekä miten maailman huippuyritykset tekevät sähköpostimarkkinointiaan. Tämän tiedon pohjalta luotiin käytännöllinen opas, joka tiivisti saatuja tuloksia lyhyiksi ja ytimekkäiksi käytännön toimintaohjeiksi. Opinnäytetyö toteutettiin Acon Finland Oy Ltd:lle. Yhtiö toi vuonna 1996 trampoliinit ensimmäisenä yrityksenä Suomeen ja on tällä hetkellä johtavassa asemassa omassa markkinassa Suomessa ja maailmalla. Työn tavoitteena oli oppaan luonti, jonka avulla saadaan tehostettua sähköpostimarkkinointia sekä Aconin sisäisiä toimintatapoja uutiskir-jeprosessissa.

Teoriataustassa paneuduttiin sähköpostimarkkinoinnin tärkeimpiin osa-alueisiin. Osa-alueet jaettiin taas edelleen kolmeen osa-alueeseen, jotka olivat sähköpostimarkkinoinnin valmisteluvaihe, toteutusvaihe sekä jälkitoimenpiteet. Valmisteluvaiheessa käsiteltiin muun GDPR:ää, segmentointia, lähetysaikoja ja -määriä, roskapostileiman välttämistä sekä sähköpostimarkkinoinnin automaatiota. Toteutusvaiheessa käsiteltiin markkinointipsykologisia keinoja, tekstisuunnittelua sekä uutiskirjeen visuaalisuutta. Jälkitoimenpiteissä käsiteltiin uudelleenmarkkinointia ja testausta sekä analytiikkaa.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste