Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Savonia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Savonia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Markkinointiviestinnän suunnitelma: Case Coach TomiPak

Selander, Erika (2020)

Avaa tiedosto
Selander_Erika.pdf (1.626Mt)
Lataukset: 


Selander, Erika
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202005149051
Tiivistelmä
Opinnäytetyön aiheena oli markkinointiviestinnän suunnitelma Satakunnan alueella toimivalle fysiikkavalmentajalle. Opinnäytetyö toteutettiin toimintatutkimuksena ja siinä käytettiin laadullista tutkimusmenetelmää. Työn tavoitteena oli tutkia laadukkaan markkinointiviestinnän elementtejä ja miten niitä voitaisiin hyödyntää kohdeyrityksen toiminnassa ja miten niiden avulla voitaisiin vaikuttaa yrittäjän henkilöbrändäykseen. Toimeksiantajan puolesta kehityssuunnitelmaan oli tarvetta, sillä hän ei ollut aiemmin panostanut yrityksen markkinointiviestintään. Tutkimuksessa haluttiin löytää ratkaisu yrittäjälle sopivalle markkinointiviestinnälle, jota on helppo toteuttaa myös omatoimisesti. Markkinointiviestinnän kehittämisen tarkoituksena oli lisätä yrittäjän tunnettavuutta ja kehittää henkilöbrändiä.

Tutkimuksen aineisto kerättiin havainnoinnin ja teemahaastattelun avulla. Aineistoa analysoitiin luokittelun avulla. Tutkimuksessa hyödynnettiin myös benchmarking-menetelmää. Työn lopputuloksena syntyi kehityssuunnitelma, joka palvelee kohdeyrittäjän tarpeita ja hänen on mahdollista itse noudattaa sitä omatoimisesti. Tutkimus toteutettiin toimintatutkimuksena, eikä sen tuloksia voi yleistää muissa tapauksissa. Tutkimuksessa merkittävää oli yksinkertaiset ratkaisut, joiden avulla voidaan kehittää markkinointiviestintää ja kehittää yrittäjän henkilöbrändiä. Tutkimustulosta voidaan pitää tässä tapauksessa luotettavana.

Tämän opinnäytetyön toimenpiteet otetaan hiljalleen käyttöön yrityksen toiminnassa yrittäjän oman aikataulun mukaisesti. Opinnäytetyössä käsiteltiin myös jatkokehitys toimenpiteitä, joita voidaan lähteä kehittämään myöhemmin.
 
The subject of the thesis was a marketing communications plan for a physical coach in the Sa-takunta area. The Thesis was done as an action research, in which and was used a qualitative re-search method was applied. The goal of the work was to research the elements of high-quality marketing communications and how they could influence entrepreneurial branding. On behalf of the client, there was The client had a need for a development plan because he had not previously invested in the company's marketing communications. The aim of the research was research wanted to find a solution for of marketing communications that are would be suitable for the en-trepreneur and would enable him to implement marketing communication activities independent-ly, which is also easy to implement independently. The purpose of developing marketing commu-nications was to raise awareness the recognizability of the entrepreneur and develop his personal brand.

Research material was collected through observation and theme interviews. The material was analyzed by classification and the literature of the field was widely used. Research also used the benchmarking method was also applied in the research. The work resulted in a development plan that serves the needs of the target entrepreneur and allows him to follow the plan it on his own. The Research was an action study and its results cannot be generalized in to other cases. The benefit of the study was notable for is that it resulted in simple solutions that can be used to de-velop marketing communications and develop the entrepreneurial brand. The measures in this thesis will be slowly introduced into the company's operations according to the entrepreneur's own schedule. The thesis also dealt with further development measures that can be developed later.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste