Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lapin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lapin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Kanta-asiakastyytyväisyys Hotel Santa Claus Rovaniemi

Parviainen, Salla (2020)

 
Avaa tiedosto
opinnäytetyö.pdf (640.0Kt)
Lataukset: 


Parviainen, Salla
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2020052613623
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena oli toteuttaa hotelli Santa Claus Rovaniemen toimeksiannosta asiakastyytyväisyyskysely hotellin kanta-asiakkaille keväällä 2020. Työn tavoitteena oli tuottaa tietoa toimeksiantajalle heidän kanta-asiakkaiden tyytyväisyydestä hotellin palveluihin ja tuotteisiin. Lisäksi selvitettiin, mitä uudistuksia tai muutoksia kanta-asiakkaat toivoivat. Tuloksia käytetään hotellin kanta-asiakkaiden palvelujen ja tuotteiden kehittämistyöhön.

Teoreettinen viitekehys koostuu toimeksiantajan hotelli Santa Claus Rovaniemen esittelystä ja sen tarjoamista palveluista ja tuotteista sekä asiakastyytyväisyydestä ja palvelun laadusta. Tutkimus toteutettiin kvantitatiivisena eli määrällisenä kyselytutkimuksena, jossa käytettiin strukturoitua kyselylomaketta. Kysely toteutettiin verkkokyselynä Webropol- aineiston keruu- ja kyselyohjelmalla. Kyselylomakkeessa on myös viisi avointa vastausta edellyttävää kysymystä, joten tältä osin kyselylomake on puolistrukturoitu.

Asiakastyytyväisyyskyselyn tulosten mukaan kanta-asiakkaat olivat pääsääntöisesti hyvin tyytyväisiä hotelli Santa Claus Rovaniemen palveluihin ja tuotteisiin.
Kanta-asiakkaiden vastauksissa oli erittäin hyväksi koettu hotellin asiakaspalvelu. Kehittämisideoita saatiin avoimien kysymysten kautta.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste