Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Oulun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Oulun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Kinesthetic Approach to Teaching Math: Teachers’ Perception of Hand Gesture Based Math Videos

Berman, Yonatan (2020)

 
Avaa tiedosto
Thesis Yonatan Berman.pdf (1.476Mt)
Lataukset: 


Berman, Yonatan
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2020060316515
Tiivistelmä
This study aims to explore the creation of hand gestures-based math videos and teachers’ perceptions of introducing them in their math lessons. The videos are grounded in a kinesthetic and creative approach to math education, which is suggested to be beneficial for learning. Following the creation of three math dance videos, three math teachers introduced the videos to their classes and were interviewed on their perceptions of this approach to math education. The teachers have shown interest in this approach and its potential benefits, and would like to be more informed and trained on such approach. Further research on teachers’ professional development as well as retention of knowledge by students is recommended.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste