Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Julkaisut
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Julkaisut
  • Näytä viite

Mastering digital transformation in sales: A research agenda going forward

Rangajaran, Deva; Guenzi, Paolo; Kaski, Timo (2019)

 
Avaa tiedosto
RangajaranDGuenziPKaskiTMasteringdigitaltransformation.pdf (457.0Kt)
Lataukset: 


Rangajaran, Deva
Guenzi, Paolo
Kaski, Timo
Global Sales Science Institute
2019
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2020072247553
Tiivistelmä
As buyers increasingly become more tech-savvy and consequently more demanding, it is imperative that sales organizations keep pace with their customers and work on a digital transformation strategy. However, a look at the literature in the sales domain mainly focused on how sales organizations have struggled to deal with implementing new technologies in the work place resulting in mixed outcomes. The purpose of this paper is to elaborate how sales organizations need to better deal with the digital transformation that their organizations are going through and consequently suggest a research agenda on the same.
Kokoelmat
  • Julkaisut
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste