Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Metropolia Ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Metropolia Ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Markkinointiviestintäsuunnitelma. Store In Net Oy.

Heikkinen, Inari; Kivelä, Elena (2020)

 
Avaa tiedosto
Inari_HeikkinenjaElena_Kivela.pdf (855.1Kt)
Lataukset: 


Heikkinen, Inari
Kivelä, Elena
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2020112524357
Tiivistelmä
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli luoda selkeä markkinointiviestintäsuunnitelma, jota toimeksiantajayritys pystyy hyödyntämään ja toteuttamaan markkinoinnissaan. Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantajayritykselle ja aiheeksi muodostui markkinointiviestintäsuunnitelma, sillä yrityksellä ei ole tällä hetkellä suunnitelmaa, jota he noudattaisivat. Markkinointiviestintäsuunnitelmassa pyrittiin löytämään yritykselle keinot, joiden avulla he voivat parantaa tunnettuuttaan, saada lisää kävijöitä verkkokauppaansa ja tätä kautta parantaa liikevaihtoaan.

Tämä opinnäytetyö koostui viitekehyksestä, jossa käsiteltiin sisältömarkkinointia ja strategiaa sekä digitaalista markkinointiviestintää ja sen eri kanavia. Lisäksi viitekehyksessä käytiin läpi markkinointiviestinnän suunnitteluprosessi. Viitekehystä hyödynnettiin ja sovellettiin markkinointiviestintäsuunnitelmassa käytännön tasolla.

Työn toiminallinen osa koostui markkinointiviestintäsuunnitelmasta. Suunnitelmassa lähdettiin liikkeelle SWOT-analyysin laatimisella ja kohderyhmien määrittelemisellä. Suunnitelmassa käytiin tarkasti läpi erilaiset markkinointitoimenpiteet. Toimenpiteille määriteltiin yksilöllisesti eri kanaville asetetut tavoitteet ja mittarit onnistumisen seurantaan. Suunnitelman lopussa yritykselle annettiin myös ehdotuksia markkinoinnin jatkotoimenpiteisiin.

Opinnäytetyöstä syntyi helposti käytäntöön sovellettava markkinointiviestintäsuunnitelma toimeksiantajayrityksen käyttöön. Suunnitelma tehtiin vuoden mittaiselle ajanjaksolle.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste