HOTELLIN INFOKANSION LUOTETTAVUUS JA TULEVAISUUS ASIAKKAAN NÄKÖKULMASTA : CASE HOTEL FENNO
Myntti, Greta (2011)
Myntti, Greta
Vaasan ammattikorkeakoulu
2011
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2011112114947
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2011112114947
Tiivistelmä
Sain toimeksiantona valmistaa infokansion Hotel Fennoon. Infokansiosta löytyy tietoja hotellin palveluista sekä Vaasan nähtävyyksistä, ravintoloista, aktiviteeteista, julkisista palveluista, kulttuuripalveluista ja muista Hotel Fennon asiakassegmenttejä kiinnostavista asioista. Infokansion tiedon tulisi olla selkeää ja loogista. Materiaalin kansiota varten löysin internetistä Vaasan matkailusivuilta ja Hotel Fennon omilta internetsivuilta. Empiirisessä osuudessa tutkin pääosin värien merkitystä, viestintää ja tiedon luotettavuutta. Tutkimusosuudessa selvitän, ovatko hotellien infokansiot kirjallisessa muodossa historiaa. Hotel Fenno on pieni yksityinen hotelli, joten painotyö on ainoa tapa tehdä infokansio, modernit touch screen -laitteet eivät tule siis kyseeseen. Opinnäytetyöni budjetti oli myös vaatimaton, joten tähän vaihtoehtoon ei olisi ollut resursseja. Kansion valmistumisen ja teoriaosuuden jälkeen tein kvalitatiivisen tutkimuksen uuden ja vanhan, jo olemassa olevan, hotellikansion eroavaisuuksista. Lopuksi tein tutkimusanalyysin ja kehitysehdotukset, mikäli kansiota haluttaisiin vielä muokata.