Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Vaasan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Vaasan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Automyyjien haasteet B2C-kaupankäynnissä

Niemelä, Aki-Petteri (2020)

Avaa tiedosto
Opinnäytetyö, Aki-Petteri Niemelä (418.0Kt)
Lataukset: 


Niemelä, Aki-Petteri
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2020120125404
Tiivistelmä
Tutkimus toteutettiin toimeksiantona Rinta-Joupin Autoliikkeen Tervajoen toimipisteelle. Tutkimuiksen tavoitteena on selvittää Rinta-Joupin Autoliikkeen Tervajoen pisteen automyyjien päivittäisiä haasteita B2C-kaupankäynnissä. Tutkimuksessa tarkastellaan teorian mukaisia haasteita.
Tutkimus on muotoiltu johdantoon, teoriaan sekä empiiriseen osioon. Teoreettinen viitekehys muodostuu palvelusta, kuluttajan ostokäyttäymisestä sekä autokaupan myyntiprosessista. Tutkimus suoritettiin kvalitatiivisena, ja siihen osallistui Tervajoen automyyjistä seitsemän.
Tutkimuksesta saadut tulokset osoittavat, että jokaisella teoreettisella osa-alueella riittää haasteita automyynnissä. Palvelu ja sen tuomat prosessit ovat entuudestaan tuttuja automyyjille, mitä myös toimeksiantaja painottaa. Autokauppa toimialana on muuttumassa, mikä vaatii myyjiltä paljon, jotta he pysyvät muutoksessa mukana. Auton pukeminen palveluksi, on tutkimuksen myötä tuottanut haasteita.
 
The study was carried out as an assignment to the Tervajoki office of Rinta-Jouppi cardealer. The aim of the research was to find out the daily changes of car dealers in the Tervajoki point of sale of Rinta-Jouppi’s car sales in B2C trading. The study examined the challenges posed by the theory.
The research is formulated in an introduction, theory and an empirical section. The theoretical framework consist of service, the consumer’s buying beheavior and the sales process of the car trade. The study was conducted qualitatively with the participation of 7 car dealers in Tervajoki.
The results of the study showed that there are many challenges in car sales in every theoretical area. The service and the process it brings are already familiar to car dealers, which is chancing and that was also emphasized by the client. The car trade as an industry lives poid, which requires a lot of sellers to stay involved with. According as a service, has produced challenges.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste