Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lapin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lapin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

THE ROLE OF INVESTORS IN VIDEO GAME DEVELOPMENT

Iskarius, Joseph; Iskarius, Joseph; Iskarius, Joseph (2020)

Avaa tiedosto
Iskarius_Joseph.pdf (1.006Mt)
Lataukset: 


Iskarius, Joseph
Iskarius, Joseph
Iskarius, Joseph
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2020121628750
Tiivistelmä
The aim of this thesis is to identify different types of investors, their goals and
what kind of impact they can have in video game development. To achieve this,
I used relevant books, web articles, data, and charts to show the impact of investors in the industry.
First, this thesis focuses on the costs of making video games as an example why
investors are needed in the video game industry. After the first part, the focus of
the thesis move to identifying different kinds of investors and their specific roles
in the video game industry.
Towards the end of the thesis I will give a conclusion and write briefly about the
results.
 
Tämän tutkielman tarkoituksena on tunnistaa erityyppiset sijoittajat, heidän tavoitteensa ja millaiset vaikutukset heillä voi olla videopelien kehittämisessä. Tämän saavuttamiseksi käytin asiaankuuluvia kirjoja, web-artikkeleita, tietoja ja
kaavioita osoittamaan sijoittajien vaikutusta peliteollisuudessa.
Aloitan tämän opinnäytetyön keskittymällä videopelien valmistuskustannuksiin
esimerkkinä siitä, miksi videopelialalle tarvitaan sijoittajia. Ensimmäisen osan jälkeen opinnäytetyön painopiste siirtyy erilaisten sijoittajien tunnistamiseen ja heidän rooleihinsa videopelialalla.
Viimeisenä osana opinnäytetyötä käytän aikaa keskusteluosiossa, jossa tuon
esille johtopäätökset ja kirjoitan lyhyesti tutkielmani tuloksista.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste