Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Vaasan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Vaasan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Asiakastyytyväisyyskysely ja kehityssuunnitelma, case Royal Night

Vierikko, Johanna; Jussila, Johanna (2011)

 
Avaa tiedosto
vierikko_johanna_jussila_johanna.pdf (747.3Kt)
Lataukset: 


Vierikko, Johanna
Jussila, Johanna
Vaasan ammattikorkeakoulu
2011
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2011120717572
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Royal Night -yökerhon nykyisten ja potentiaalisten asiakkaiden mielikuvaa ja kokemuksia paikasta. Kyselytutkimuksen avulla haluttiin saada selville yökerhon nykyinen asiakaskunta, heidän kokemuksensa ja mielipiteensä toiminnasta ja palvelusta sekä saada toimeksiantajalle ideoita yökerhon kehittämistä varten. Kyselytutkimus toteutettiin kvantitatiivisena eli määrällisenä asettamalla kyselylomake Internetiin. Tavoitteena oli saada mahdollisimman paljon vastauksia eri-ikäisiltä vastaajilta sekä eri asiakassegmenteistä, jotta otanta olisi mahdollisimman kattava. Kyselylomakkeena käytettiin Vaasan ammattikorkeakoulun e-lomaketta, ja linkki välitettiin ammattikorkean opiskelijoille sähköpostilla. Mahdollisuus kyselyyn vastaamiseen oli kesä-syyskuussa 2011. Vastauksia saatiin yhteensä 398 kappaletta. Lähdemateriaalina opinnäytetyössä käytettiin alan kirjallisuutta sekä muutamia internet-lähteitä. Tutkimus näytti toteen Royal Nightin suosituimmuuden opiskelijoiden keskuudessa, sillä reilusti yli puolet vastanneista oli opiskelijoita. Mielipidekysymyksistä kävi ilmi, että asiakkaat ovat melko tyytyväisiä yökerhon toimintaan ja palveluihin. Avoimien kysymysten kommenteissa vastaajat antoivat hyviä kehitysideoita ja kertoivat, mihin asioihin kaipaavat parannusta. Kyselytutkimuksen tuloksista on varmasti hyötyä toimeksiantajalle.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste