Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lapin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lapin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

French Red Wine Sales in Southern China : Case: Frere International Trade Limited Company

Zhou, You (2012)

 
Avaa tiedosto
Zhou_You.pdf (410.3Kt)
Lataukset: 


Zhou, You
Kemi-Tornion ammattikorkeakoulu Lapin ammattikorkeakoulu
2012
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201202242483
Tiivistelmä
ABSTRACT
Zhou You 2012. French Red Wine Sales in Southern China. Case company: Frere International Trade Limited Company in Hunan Province, China. Bachelor’s Thesis. Kemi-Tornio University of Applied Sciences. Business and Culture. Pages 52. Appendices 1.

The Objective of this thesis is finding out sales strategy of the French red wine business to southern China market, and the thesis discusses business environment in southern China. We expect that sales strategy can help the case company extend their business.

This thesis employs a research method of a combination of qualitative and quantitative research in addition, the focus on qualitative research. The interview and secondary data analysis are the main data collection techniques in the thesis.

First, I by the network data and secondary data collection and processing, and find out the current market situation, the whole Chinese sales situation and the characteristics of red wine. After that, I designed the interview questions, and chose 20 people in southern China for interview. From this interview, the author sums up the practical experience of how to sale red wine in China. Next, I by sorting out the data obtained, and combining the results of the SWOT analysis, found out the difficulties Frere International Trade Limited Company will face and the advantages of the case company in red wine sales.

The result of this thesis is a feasible strategic sales plan for the case company. The author named it Separate Sales Strategy. The new strategic sales plan is based on internal and external situations analysis and SWOT analysis. The strategic sales plan puts forward new suggestions for extending the case company’s business.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste