Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Julkaisut
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Julkaisut
  • Näytä viite

Designing a digital tool concept for business-to-business dialogue using a customer-centric approach Case food services

Sarkkinen, Eliisa; Pöyry-Lassila, Päivi (2020)

Avaa tiedosto
SarkkinenEPoyryLassilaPDesigningadigitaltool.pdf (949.7Kt)
Lataukset: 


Sarkkinen, Eliisa
Pöyry-Lassila, Päivi
Classiques Garnier
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
doi:10.15122/isbn.978-2-406-10604-3.p.0017
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe202102175179
Tiivistelmä
This article explores what customer-centricity is in a B2B service context, and reports the empirical case study and the resulting concept for a digital client relationship tool built by using service design and customer-dominant logic. To conclude, customer-centricity in the B2B context requires multi-directional interaction: understanding client’s world and transforming their challenges and needs into a holistic system. The resulting concept forms a joint sphere for customer-centricity by empathizing and finding solutions to the B2B client’s real-life problems.
Kokoelmat
  • Julkaisut
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste