Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Metropolia Ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Metropolia Ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Has customer satisfaction been affected by the offshoring trend of call centres in the British insurance industry?

Salonen, Enni (2009)

 
Avaa tiedosto
hascusto.pdf (439.8Kt)
Lataukset: 


Salonen, Enni
Metropolia Ammattikorkeakoulu
2009
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-200908164129
Tiivistelmä
This study was conducted to research that has the offshoring trend of call centres affected customer satisfaction in the British insurance industry. The main theories used in addition to satisfaction were loyalty, ‘word of mouth’ and outsourcing. There are few reasons to choose the UK insurance industry as the study subject; the importance of the industry as well as the recent media attention the offshoring trend’s customer satisfaction has received. The companies started the offshoring trend in around 2002 and until 2008 the trend has shown no slowing down despite the small U-turns some companies have done.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste