Haku
Viitteet 1-4 / 4
Instagram-suunnitelma Visit Forssa Regionille
(2022)
Vuonna 2022 sosiaalinen media on tullut osaksi jokapäiväistä elämää yrityksen
markkinoinnissa. Sosiaalisen median tarjoamia mahdollisuuksia hyödyntävät yksityishenkilöt, yritykset ja organisaatiot. Sosiaalisen median ...
Instagramin vaikutus nuorten naisten ostokäyttäytymiseen
(2022)
Sosiaalisen median räjähdysmäinen kasvu on tarjonnut yrityksille ja markkinoijille uusia tapoja tavoittaa kohderyhmänsä ja vaikuttaa heidän ostokäyttäytymiseensä. Instagramista on tullut yksi suosituimmista sosiaalisen ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Suomen ruokamatkailusta ja sen toteuttaminen
(2021)
Tämän opinnäytetyön aiheeksi valikoitui sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Suomen ruokamatkailusta ja suunnitelman toteuttaminen Instagramissa. Opinnäytetyössä sosiaalisen median markkinointisuunnitelma on rajattu ...
Taiteilija teoksenaan - sosiaalinen media itseilmaisun välineenä henkilöbrändien maailmassa
(2021)
Tämän opinnäytetyön päämäärä on tarkastella ja selvittää sosiaalisen median tuomia itseilmaisullisia mahdollisuuksia erityisesti nuorille ihmisille. Käsitys luovuudesta ja taiteilijasta itsestään ovat monimuotoistuneet, ...