Haku
Viitteet 1-4 / 4
Vaikuttajamarkkinoinnin parhaat käytännöt kuluttajamarkkinoille
(2019)
Digitaalisen markkinoinnin kehittyessä vaikuttajamarkkinoinnilla on yhä suurempi rooli yritysten markkinoinnissa. Kuluttajien huomiosta kilpaillaan useassa eri kanavassa samanaikaisesti ja uusimpien tutkimusten perusteella ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa toimeksiantajayritykselle, Euronics Sipoo, Sipoon kodinkonekeskus Oy, sosiaalisen median markkinointisuunnitelma. Yrityksen työntekijöillä ei aiemmin ole ollut aikaa eikä ...
Sosiaalisen median toimintaohjeistus HESY ry:lle
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena on luoda Helsingin eläinsuojeluyhdistykselle sosiaalisen median toimintaohjeistus, jonka avulla voidaan kehittää HESY ry:n sosiaalisen median markkinointia. HESY:llä ei ole ennestään ohjeistusta, ...
Jääkiekkovarusteiden Instagram-markkinoinnin kiinnostavuus Suomessa
(2019)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana toimi jääkiekkovarusteidenvalmistaja Warrior Sports Finland Oy. Sen tavoitteena oli analysoida alan toimijoiden digimarkkinointia, ja löytää sitä kautta tapoja kehittää yrityksen ...