Haku
Viitteet 1-3 / 3
Kohti vuorovaikutteisempaa asiakaskokemusta - tapaustutkimus Original Sokos Hotel Vaakunan ravintola Loisteen asiakaskokemuksista
(2021)
Tässä opinnäytetyössä selvitetään Original Sokos Hotel Vaakunan ravintola Loisteen asiakkaiden elämyskokemusta ja sen perusteella kartoitetaan kehittämiskohteita sekä luodaan ratkaisuja niihin. Vuorovaikutteista asiakaskokemusta ...
Asiakaskokemuksen ja palvelun laadun kehittäminen hankinnan toimitusvalvonnassa
(2021)
Tutkimuksessa tarkastellaan asiakaskokemuksen ja palvelun laadun kehittämistä hankintaorganisaatioon kuuluvan toimitusvalvonnan tehtävissä. Toimitusvalvonnan työskentely tapahtuu moniulotteisessa verkostossa sisältäen ...
Asiakaskokemukseen vaikuttavat tekijät lapsiperheille suunnatussa kotipalvelussa
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, mitkä tekijät vaikuttavat asiakaskokemukseen kotipalveluyrityksessä. Työ toteutettiin syksyn 2021 aikana toimeksiantona kotipalveluyritys Perhepiste Oy:lle.
Opinnäytetyö ...