Haku
Viitteet 1-4 / 4
Facebookin ja Instagramin kehittämissuunnitelma Offerillalle
(2019)
Digitalisaation myötä sosiaalinen media on noussut merkittäväksi osaksi yritysten markkinointistrategiaa. Ihmiset viettävät yhä enemmän aikaa digitaalisissa kanavissa ja yritysten haasteena on tavoittaa asiakkaansa massiivisen ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Original Sokos Hotel Vaakuna, Helsingille
(2019)
Sosiaalinen media osana nykyaikaisen palveluyrityksen markkinointia on korostunut verkostojen kasvamisen myötä tärkeäksi osaksi organisaation viestintästrategiaa. Ihmiset etsivät verkosta itseään kiinnostavia sisältöjä ...
Sosiaalisen median strategia yritykselle Meltex Oy Plastics
(2019)
Sosiaalinen media on nykypäivän yrityksille yksi tärkeimmistä markkinoinnin alustoista. Yrityksen tulee luoda sosiaalista mediaa varten kattava strategiasuunnitelma, jotta sen monipuolisista kanavista saadaan todellista ...
Digitaalisen markkinointiviestinnän kehittämissuunnitelma Autokorjaamo Arto Saastamoiselle vuodelle 2019
(2019)
Digitalisaatio on muuttanut huomattavasti yritysten markkinointiviestintää ja sen toteutustapoja. Nykyään yrityksen on oltava sosiaalisessa mediassa (jäljempänä some) tai sitä ei ole olemassa. Facebook on ollut jo pitkään ...