Haku
Viitteet 1-10 / 605
Kohtaaminen keskiössä : näkökulmia ohjaukseen ammattikorkeakoulussa
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2012)
Käyttäjälähtöisyyttä oppimassa - SYMBIO Living Lab -hankkeen kokemuksia käyttäjälähtöisestä tapahtumatuotannosta
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2012)
Tehoa ja iloa strategiatyöhön
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2012)
Living Lab ammattikorkeakoulussa
(Ammattikorkeakoulujen neloskierre -hanke / HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2012)
Kilpailijaseurantajärjestelmän luominen ruoka- ja juomatuotteen kehitystä varten Palace Kämp Group Oy:lle
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2012)
Tämä produktityyppinen opinnäytetyö on tehty toimeksiantona Palace Kämp Group Oy:lle (PKG). PKG on yksityinen hotelli- ja ravintola-alan yritys, jolla on toimipisteitä Helsingissä, Espoossa ja Helsinki-Vantaan lentokentällä. ...
HTML5:n uudet ominaisuudet
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2012)
Tutkimuksen idea lähti omasta tarpeesta selvittää, mitä käyttäjälle merkittäviä uudistuksia HTML5-spesifikaatio tuo tullessaan.
HTML5-spesifikaatio ja myöhemmin –standardi tarjoaa huomattavia uudistuksia web-sivujen ...
The relationship between cooper test and academic performance in National Defence University cadets
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2012)
This study was made in co-operation with the National Defence University (NDU), which educates officers to demanding peace and wartime tasks. A good officer student has good physical fitness and succeeds in military science ...
Marketing plan for accountancy company Passiva Ltd.
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2012)
The purpose of thesis was to generate a marketing plan for Estonian accountancy company Passiva Ltd. The marketing plan as such, helps the entrepreneur sell its services succesfully and efficiently.
Theoretical part ...
Ravintolayrityksen profiloituminen sosiaalisessa mediassa
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2012)
Sosiaalinen media on tuonut ihmisten välisen vuorovaikutuksen aivan uudelle tasolle. Keskinäinen viestiminen eri yhteisöissä, blogeissa ja keskustelusivustoilla on arkipäivää ja mielenkiintoisinta tietoa jaetaan myös ...
Yritysten yhteiskuntavastuu – edistystä vai silmänlumetta?
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2012)
Tämän opinnäytetyön tavoite oli löytää näyttöä, toimivatko suomalaiset yritykset ympäröivää yhteisöä ajatellen vastuullisesti vai onko yhteiskuntavastuu pelkästään tapa miellyttää omia sidosryhmiään. Työssä selvitettiin ...