Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Oulun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Oulun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Starting up an Internet based pet accessories wholesale business

Ervasti, Minna (2012)

 
Avaa tiedosto
Ervasti_Minna.pdf (583.9Kt)
Lataukset: 


Ervasti, Minna
Oulun seudun ammattikorkeakoulu
2012
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201205168552
Tiivistelmä
Opinnäytetyön aihe tuli toimeksiantajan kautta, sillä toimeksiantajalla oli uusi liikeidea. Hän ei ollut ehtinyt itse tutkia uutta ideaansa sen syvemmin, joten oli luonnollinen valinta toimeksiantajalle antaa aiheeksi tämän idean toteutuskelpoisuuden tutkiminen.

Työn tavoitteena oli selvittää, mitkä ovat ne ensimmäiset askeleet, mitä yrityksen pitää tehdä saavuttaakseen toimivan Internet pohjaisen Euroopan laajuisen lemmikkitarvike tukkukaupan. Mitkä ovat ne tarvittavat tehtävät, jotta tällainen liiketoiminta onnistuisi saada käyntiin?

Opinnäytetyön tietopohja saavutettiin keräämällä dataa erinäisistä lähteistä, analysoimalla jo löydettyä tietoa ja peilaamalla sitä toimeksiantajan suunnitelmiin. Näiden vertailujen pohjalta tehtyjen johtopäätöksien avulla saavutettiin ehdotuksia tarvittavista toimenpiteistä. Konkreettisuuden vuoksi työssä verrataan jo valmiiksi olemassa olevaan yritykseen ja haetaan yhteneväisyyksiä ja eroja toimeksiantajan ideassa ja toiminnassa olevan yrityksen välillä.

Tuloksena työstä toimeksiantaja saa suunnitelman, miten liikeideaa kannattaa lähteä työstämään. Toimeksiantaja saa ajatuksen, mistä yritys voisi aloittaa liiketoiminnan laajennuksen ja mitä asioita ottaa huomioon alkutaipaleella.

Toimeksiantajalla on tämän työn tuloksena helpompi lähteä laajentamaan yritystään haluttuun suuntaan, koska ensiaskeleet ovat jo valmiiksi selvitettyinä. Tulevaisuudessa toimeksiantaja voi syvemmin tutkia, miten eteenpäin ja miettiä markkinointisuunnitelmia ja lopulta rakentaa toimiva liiketoimintasuunnitelma tämän työn kautta saamalleen pohjalle.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste