Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Vaasan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Vaasan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Brand Strategy: Five Branding Decisions. A Research on Manchester United FC

Zhang, Xinyan (2012)

 
Avaa tiedosto
Thesis _ZHANGXINYAN.pdf (1.867Mt)
Lataukset: 


Zhang, Xinyan
Vaasan ammattikorkeakoulu
2012
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201205239437
Tiivistelmä
Brändi on nimi, symboli tai termi yhdelle tuotteelle. Brander- tai markkinoija, käyttää tuotemerkkiä ja yritykset tarjoavat tuotteita ja palveluita brändin käyttäjille. Yhdessä vuodessa pyritään rakentamaan toimiva brändi. Nykyään toimiva brändi on enemmän kuin pelkkä käsitelty markkinointi. Organisaatiot ja yksilöt ovat valmiita luomaan arvoa ja hyötymäänä tuotteistaan ja palveluista toteuttamallaan tuotemerkin strategioita. Brändi-strategioita voidaan toteuttaa monella tavalla, esimerkiksi tehostamalla omaa brändipääoma, vahvistamalla brändin identiteettiä, tai lisäämällä brändin arvoa. Tässä tutkimuksessa luki-ja haluaa tietää tuotemerkin strategian tuotemerkin omistajan haluamalla tavalla. Nämä branding-päätökset ovat brandin kehittjän oma päätös, brändi-sponsori päätös, tuotenimipäätös, brändi- strategian päätökseen, ja brändin uudelleensijoitus päätökseen. Kohdeyrityksenä tutkimuksessa on jalkapalloseura nimeltä Manchester United.Tutkimuksessa esitellään siihen liittyviä teorioita sekä analysoidaan nykyiset tekijät Manchester Unitedissa. Kun empiirinen tutkimus, kvantitatiivinen tutkimus aloitettiin, sen todellisena tavoitteena oli parantaa Manchester Unitedin brändiä, jotka perustuu käsitykseen sen faneista. Lopussa tutkimustulokset julkaistaan fanien vastausten perusteella, miten Manchester Unidedin brändi on parantunut. Lisäksi johdon vaikutuksia tarkkaillaan ja sitä seuraako siitä jatkotutkimuksia.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste