Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Oulun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Oulun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Markkinointisuunnitelma aloittavalle audiovisuaalisen alan yritykselle

Laine, Liisa-Maria (2012)

 
Tweet refworks
 
Avaa tiedosto
Laine_Liisa.pdf (478.8Kt)
Lataukset: 


Laine, Liisa-Maria
Oulun seudun ammattikorkeakoulu
2012
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
http://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2012060111262
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Feeniks Visualille. Feeniks Visual on perustamisvaiheessa oleva audiovisuaalisen alan yritys, jonka palveluihin kuuluu video- ja valokuvaustuotannot. Työn tarkoituksena oli luoda yritykselle toimiva ja toteutuskelpoinen markkinointisuunnitelma sen tarpeet ja resurssit huomioon ottaen.Opinnäytetyön tietoperustassa hyödynnettiin markkinoinnin teoksia. Keskeistä oli tiedon hyödyntäminen aloittavan yrityksen näkökulmasta. Yrityksen liiketoiminnan lähtökohtatilanteet selvitettiin lähtökohta-analyysien avulla. Ympäristöanalyysi laadittiin tutustumalla audiovisuaalisen alan keskeisimpiin toimiin ja menetelmiin, ja SWOT-analyysi rakennettiin lähtökohta-analyysien pohjalta. Markkinoinnin kilpailukeinoissa kuvataan yrityksen tarjoomaa, hintapäätöksiä, saatavuutta ja markkinointiviestintää. Mediasuunnitelma sisältää yrityksen keskeisimmät markkinointitoimenpiteet. Lisäksi aineistona hyödynnettiin yrittäjän haastatteluja sekä yrityksen liiketoimintasuunnitelmaa.Työ on rakennettu käsitellen rinnakkain teoriaa ja käytäntöä, jotta se olisi johdonmukainen ja helposti hyödynnettävissä. Suunnitelma ohjaa yrityksen markkinoinnin suunnittelua, toteutusta ja seurantaa ja luo pohjan yrityksen markkinoinnille. Jatkotoimenpiteenä markkinointisuunnitelmalle olisi tarkempi markkinointiviestintäsuunnitelma, sekä yritystoiminnan laajentuessa henkilöstösuunnitelma.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatTutkintonimikkeetAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste