Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Metropolia Ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Metropolia Ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

The impact of in-store customer service on postpurchase impulse-buying behaviour : A case study based on Gallery, a street fashion store

Hokkanen, Silja (2012)

 
Avaa tiedosto
Advisory Report Silja Hokkanen 29.5.2012.pdf (1.037Mt)
Lataukset: 


Hokkanen, Silja
Metropolia Ammattikorkeakoulu
2012
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2012082813278
Tiivistelmä
The purpose of this study is to research how in-store customer service can affect satisfied impulse purchasers’ postpurchase behaviour in terms of store returns. The results of this study revealed that in-store customer service can positively affect impulse-buyers’ postpurchase evaluations of service, and by increasing the level of in-store service the sales personnel can influence the customers’ cognitions, and move an initial impulse purchase into a permanent adoption (Kang & Johnson, 2009). This in return can minimise store returns.

This study provides information as to why in-store customer service should be considered as a part of the strategic store environment, and how service-oriented emphasis can influence impulse-buying behaviour.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste