Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Metropolia Ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Metropolia Ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Videopelituotannon vaiheet konseptista lopulliseen tuotteeseen : Case “Morbid -The Seven Acolytes”

Vienonen, Elias (2021)

 
Avaa tiedosto
Opinnäytetyö_Vienonen_Theseus.pdf (3.361Mt)
Lataukset: 


Vienonen, Elias
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202105067357
Tiivistelmä
Opinnäytetyön aiheena on videopelin kehityksen vaiheet konseptoinnista lopullisen pelituotteen tuotantoon. Tässä käydään läpi videopelin suunnittelun eri osa-alueita teoreettiselta pohjalta lähteisiin viitaten ja näytetään, kuinka pelin kehityksen vaiheet toteutettiin “MORBID - The Seven Acolytes” -peliprojektissa, jossa tekijä oli osallisena koko projektin ajan pelin yleisenä suunnittelijana, graafikkona ja animaattorina.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste