Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Savonia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Savonia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Harjamäki Movelle

Heikkilä, Lotta; Laukkanen, Henna (2021)

 
Avaa tiedosto
Laukkanen_Henna Ja Heikkilä_Lotta.pdf (483.9Kt)
Lataukset: 


Heikkilä, Lotta
Laukkanen, Henna
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021052010110
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on luoda sosiaalisen median markkinointisuunnitelma toimeksiantajayritys Harjamäki Movelle. Harjamäki Move on pieni siilinjärveläinen kuntosaliyritys. Yrityksellä ei ollut aikaisempaa markkinointisuunnitelmaa, jolloin toimeksianto nähtiin tarpeellisena. Tavoitteena opinnäytetyössä on Harjamäki Moven sosiaalisen median markkinoinnin kehittäminen niin, että se tukee yrityksen liikevaihdon ja asiakasmäärän kasvua sekä seuraajien lisäämistä ja sitouttamista.

Työn tavoitteena on laatia vähän resursseja vaativa sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Harjamäki Moven yrittäjän asettamiin tavoitteisiin perustuen. Asetetut tavoitteet ovat liikevaihdon kasvattaminen 45 %:lla, asiakasmäärän kasvattamien 45 %:lla, näkyvyyden ja tunnettuuden lisääminen sekä asiakkaiden sitouttaminen. Suunnitelma laaditaan hyödyntäen digitaalisen markkinoinnin suunnitteluun kehitettyä työkalua, Sostac-mallia.

Opinnäytetyön tietoperusta koostuu yrittäjän haastattelusta, opinnäytetyön tekijöiden omista havainnoista, kirjalähteistä sekä luotettavista verkkolähteistä. Tiedonkeruumenetelminä työssä käytetään haastattelua ja havainnointia. Työssä huomioidaan käytännön perustuminen tietoperustaan.

Opinnäytetyön tuloksena on valmis sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Harjamäki Moven yrittäjälle. Suunnitelmaa hyödytään yrityksen sosiaalisen median markkinoinnissa. Suunnitelman tueksi laaditaan julkaisukalenteri sekä vuosikello Harjamäki Movelle.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste