Haku
Viitteet 1-10 / 19
Oheisbrandin kehittäminen : case : Valtra Collection
(Jyväskylän ammattikorkeakouluJAMK University of Applied Sciences, 2006)
Nykyisin yritykset haluavat laajentaa brandejaan toimimaan eri sektoreilla. Tutkimustehtävänä oli tarkastella Valtra Oy Ab:n oheisvaatebrandin Valtra Collectionin kehittämismahdollisuuksia. Tutkimuksen tavoitteena oli ...
Käsityön lukiodiplomista vestonomikoulutukseen
(Jyväskylän ammattikorkeakouluJAMK University of Applied Sciences, 2006)
Tavoitteena oli pohtia, miten käsityön lukiodiplomin suorittaminen on vaikuttanut opiskelun sujuvuuteen Jyväskylän ammattikorkeakoulussa vaatetuksenvestonomikoulutuksessa. Työssä pohdittiin lukiodiplomin portfolion ...
Tyylikäs iltapuku Linnan juhlilla 2005
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2006)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia iltapuvun esteettisyyteen vaikuttavia tekijöitä ja saada lisää
työvälineitä suunnittelutyöhön ompelimoissa. Lisäksi haluttiin selvittää lähtökohdat iltapukujen
arvioinnille ja määritellä ...
Sosiaaliset eettiset ongelmat vaatetustuotannossa. Yrittäjien kokemuksia kuluttaja-asenteista
(Jyväskylän ammattikorkeakouluJAMK University of Applied Sciences, 2006)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten vaatetusalan vähittäiskaupan yrittäjät näkevät kuluttajien asenteet vaatetusalan tuotannossa esiintyviä sosiaalisia eettisiä ongelmia kohtaan ja miten nämä asenteet näkyvät ...
Näyteikkunat, mallinuket ja ideapisteet naisasiakkaiden kokemina
(Jyväskylän ammattikorkeakouluJAMK University of Applied Sciences, 2006)
Kaupan rakenteen muuttuessa ja itsepalvelun lisääntyessä visuaalisen markkinoinnin merkitys korostuu vaatetusalalla entisestään. Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää visuaalisen markkinoinnin merkitystä näyteikkunoiden, ...
Rockin visuaalisuus. Rocktyylien rakentumista ja kirjoa 2000-luvulla
(Jyväskylän ammattikorkeakouluJAMK University of Applied Sciences, 2006)
Rockkulttuuria voidaan tarkastella osana kulttuurista kontekstia, nuorison alakulttuurina. Tämän opinnäytteen tavoitteena oli selvittää mistä elementeistä rockin visuaaliset tyylit rakentuvat 2000-luvulla ja ovatko tyylit ...
Erillistutkimus ikääntyneille tarjottavien vaatetusalan kotipalveluiden markkinoista
(Jyväskylän ammattikorkeakouluJAMK University of Applied Sciences, 2006)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia Tmi Favilla:n liiketoiminnan laajentamismahdollisuuksia pöytyäläis ille yli 65-vuotiaille ikääntyneille tarjottavien vaatetusalan kotipalvelujen suhteen. Tutkimuksen avulla haluttiin ...
Pukeutumispalvelujen kehitystarpeet Jyväskylässä, näkökulmana arvontuotanto asiakkaille
(Jyväskylän ammattikorkeakouluJAMK University of Applied Sciences, 2006)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, minkälaista pukeutumiseen liittyvää neuvontaa kuluttajat Jyväskylässä haluavat ja tarvitsevat. Lisäksi tarkoituksena oli pohtia palveluntarjoajien kehitystarpeita ja asemaa näiden ...
Vaatetusalan yrityksen vahvuudet ja kehityskohteet
(Jyväskylän ammattikorkeakouluJAMK University of Applied Sciences, 2006)
Opinnäytetyön toimeksiantaja oli työvaatteita valmistava pk-yritys, joka halusi kehittää toimintaansa tehokkaammaksi. Työssä tutkittiin toimeksiantajayrityksen tämänhetkistä liiketoimintaa ja tavoitteena oli löytää yrityksen ...
Luova vaatetusala
(Jyväskylän ammattikorkeakouluJAMK University of Applied Sciences, 2006)
Luovuus voidaan nähdä kansallisena vahvuutena ja yhteiskunnan menestymisen mahdollisuutena. Se antaa edellytykset jo olemassa olevan tiedon uudenlaiseen yhdistelemiseen ja soveltamiseen sekä yhä uuden ja erilaisen tiedon ...