Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Oulun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Oulun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Satunnaisten pelitasojen generointi

Pokka, Joni (2021)

 
Avaa tiedosto
Joni_Pokka.pdf (1.568Mt)
Lataukset: 


Pokka, Joni
2021
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021060113038
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on käydä läpi lyhyesti satunnaisgeneraatiota ohjelmistokehityksen näkökulmasta ja esitellä opinnäytetyönä toteutettu järjestelmä, joka soveltaa esiteltyä teoriaa
käytännössä.

Opinnäytetyön päätavoitteena oli toteuttaa yleiskäyttöinen parametreilla säädettävä järjestelmä, joka luo satunnaisesti generoituja pelitasoja. Järjestelmä toteutettiin GameMaker Studio -ohjelmalla hyödyntäen ANU QRNG -rajapintaa.

Opinnäytetyön alkamisvaiheessa määriteltiin vaatimukset, joiden mukaisesti järjestelmä toteutettiin. Määritellyt vaatimukset ja niiden toteutuminen toimi arviointiperusteena opinnäytetyölle.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste