Matkailumarkkinoijasta kriisiviestijäksi
Silvennoinen, Jenny (2021)
Silvennoinen, Jenny
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021091617820
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021091617820
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää viestinnän ja markkinoinnin merkitystä kriisissä, ja pyrkiä vastaamaan erityisesti kysymykseen markkinoinnin mahdollisuuksista kriisissä, millaista markkinointisisältöä kriisin aikana voi ylipäänsä tuottaa. Tavoitteena oli opinnäytetyöstä saatujen tulosten pohjalta luoda sisältöä, jota hyödyntää toimeksiantajan kriisinaikaisessa viestinnässä. Opinnäytetyö oli kehitystehtävä sisältäen toiminnallisia osia, jotka muodostivat ajankäytöllisesti suurimman osan opinnäytetyöstä. Kehittämistoiminta, kohdistettiin toimeksiantajan viestintäkanavien sisältöön, ja opinnäytetyön tuloksena tuotettiin inbound-markkinointisisältönä blogitekstejä toimeksiantajan kanaviin.