Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Metropolia Ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Metropolia Ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Verkkokaupan viestintäkeinojen kehittäminen rintaliivien palautusten vähentämiseksi : case: Lovanna Lingerie

Lappalainen, Mia (2021)

Avaa tiedosto
Lappalainen_Mia.pdf (8.650Mt)
Lataukset: 


Lappalainen, Mia
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021120122905
Tiivistelmä
Työn tavoitteena oli tutkia, kuinka verkkokaupan rintaliiviosto-oppaita saataisiin paranneltua niin, että palautukset väärän kokoisten rintaliivien takia vähentyisivät. Lisäksi työssä selvitettiin kuluttajien mielipiteitä siitä, mitä ohjeita he tarvitsisivat oikean kokoisten rintaliivien löytämiseksi.

Tutkimus toteutettiin tapaustutkimuksena. Tutkimusongelman ratkaisuun käytettiin kirjallisia lähteitä, havainnointia sekä kyselytutkimusta. Kyselytutkimus jaettiin opinnäytetyön tekijän ja toimeksiantajayrityksen sosiaalisessa mediassa, Instagramissa. Kyselyllä selvitettiin kuluttajien kokemuksia rintaliivien ostamisesta internetistä ja mielipiteitä liittyen rintaliivien ohjeisiin verkkokaupassa. Kyselytutkimus vahvisti rintaliiviosto-oppaan tärkeyden rintaliivien ostossa.

Tuloksista ilmeni eri viestintäkeinojen auttavan kuluttajaa löytämään oikean koon. Erityisesti mittataulukoiden, tuotteen tietojen ja tuotekuvien merkitys korostui. Tämän opinnäytetyön myötä toimeksiantajayritys sai tietoa siitä, kuinka kehittää verkkokaupan rintaliiviosto-opasta, jotta palautuksia pystyttäisiin vähentämään.

Tutkimuksen tulosten pohjalta yritys sai käsityksen verkkokaupan rintaliiviosto-oppaiden vahvuuksista ja kehittämiskohteista sekä näiden pohjalta yritys voi tehdä konkreettisia muutoksia verkkosivuilleen vähentääkseen palautuksia.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste