Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Kajaanin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Kajaanin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Asiakastyytyväisyyskysely Original Sokos Hotel Valjuksen huoneista

Ilvonen, Petra (2021)

 
Avaa tiedosto
Opinnäytetyö Petra Ilvonen ama18s.pdf (564.1Kt)
Lataukset: 

Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
Ilvonen, Petra
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021120724255
Tiivistelmä
Hotellihuoneet ovat osa asiakaskokemusta hotellivierailulla. Huone ja sen laatu vaikuttaa paljon asiakkaan tyytyväisyyteen. Opinnäytetyön käsittelee Original Sokos Hotel Valjuksen huoneiden laatua ja asiakastyytyväisyyttä. Hotellille on tulossa lähitulevaisuudessa remontti ja hotelli kaipaa tietoa siitä, mitä asiakkaat toivovat hotellihuoneilta.
Opinnäytetyön aiheena on selvittää mitä tarpeita asiakkaalla on hotellihuonetta koskien ja mitkä tekijät parantavat asiakastyytyväisyyttä. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Original Sokos Hotel Valjus ja työn tavoitteena on laatia heille kehitysehdotuksia huoneista. Kehitysehdotuksiin kootaan, mihin asiakkaat ovat tyytyväisiä tällä hetkellä ja mitkä kaipaavat uudistusta.
Tutkimus on kvantitatiivinen, mutta pitää sisällään kvalitatiivisen tutkimuksen piirteitä. Nämä piirteet ovat muun muassa kyselyn avoimet kysymykset. Tutkimus totutettiin kyselynä, joka jaettiin paperisena asiakkaille hotellin vastaanotosta, kun asiakas sisäänkirjautui. Kyselyyn vastasi yhteensä 24 henkilöä ja se oli jaossa 10 viikkoa. Vastausten määrään vaikuttaa Covid-19 tilanne, joka vallitsee tällä hetkellä maailmassa. Tilanne on vaikuttanut hotellin kävijämäärään ja sitä kautta vastausten määrään. Tutkimuksen tulosten perusteella asiakkaat ovat tyytyväisiä hotellin huoneisiin, mutta kaipaavat silti päivi-tystä. Huoneiden varustelut eivät kaipaa mitään eritystä lisäystä, paitsi asiakkaat toivovat kylpytakkeja ja tossuja huoneisiin.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste