Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Oulun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Oulun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Reaaliaikaisen säteenseurantateknologian hyödyntäminen Unreal Engine -peliprojektissa

Launimaa, Petri (2021)

 
Avaa tiedosto
Launimaa_Petri.pdf (2.608Mt)
Lataukset: 


Launimaa, Petri
2021
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021122090205
Tiivistelmä
Tässä opinnäytetyössä käsiteltiin säteenseurannan tuen lisäämistä Unreal Engine -peliprojektiin, sen tuomia hyötyjä ja sen mahdollistamia uusia mekaniikoita. Työssä analysoitiin hieman sitäkin, kuinka säteenseurannan lisääminen vaikutti ruutunopeuksiin ja pelattavuuteen. Lisäksi käsiteltiin demosta kerättyä statistiikkaa ja muodostettiin sen avulla kaavioita, jotka löytyvät liitteestä 2.

Tavoitteena ollut pelidemon rakentaminen onnistui kohtalaisen hyvin: säteenseurantaan pohjautuvia efektejä saatiin lisättyä peliprojektiin, mutta pelidemossa säteenseuranta ei vielä toiminut pelimekaniikkana. Toinen tavoite eli ruutunopeuksien analysointi täyttyi suunnitellusti, ja tiedoista saatiin muodostettua kaavioita.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste