Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Savonia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Savonia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Markkinointiviestinnän kehittämissuunnitelma : avoin wlan-verkko ja Kohistin-portaali

Ojala, Saaramaria (2012)

 
Avaa tiedosto
Ojala_Saaramaria.pdf (734.3Kt)
Lataukset: 


Ojala, Saaramaria
Savonia-ammattikorkeakoulu
2012
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2012121719767
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda markkinointiviestintäsuunnitelma Kuopion keskustan alueelle suunnitteilla olleeseen avoimeen langattomaan verkkoon ja siihen kytkettyyn web-portaaliin liittyen.

Alun perin työn oli tarkoitus valmistua toimeksiantajalle käynnissä olleeseen projektiin liittyen. Projektin aikatauluun liittyneiden muutosten vuoksi toimeksiantoa ei kuitenkaan voitu suorittaa loppuun. Tässä opinnäytetyössä on kuitenkin hyödynnetty materiaalia, jota toimeksiannon yhteydessä oli ehditty hankkia. Tarkan budjetin ja resursoinnin määrittelyn puuttumisen vuoksi tästä opinnäytetyöstä tuli lopulta markkinointiviestinnän kehittämissuunnitelma.

Teoriaosuus käsittelee markkinointiviestinnän perusteita, markkinointiviestintäsuunnitelman laatimista sekä sosiaalisen median hyödyntämistä myös business-to-business- markkinoinnissa.

Teorian pohjalta on toteutettu teemahaastattelu kolmelle projektissa mukana olleelle pilottiyrityksen edustajalle. Tätä haastatteluaineistoa on käytetty apuna, kun on pyritty määrittelemään tämän projektin tarkoituksiin parhaiten sopivat markkinointiviestinnän keinot ja lähestymistavat.

Projektin lopputuloksena syntyi käytännönläheinen ja muihinkin projekteihin hyödynnettävissä oleva markkinointiviestinnän kehittämissuunnitelma, jossa on otettu huomioon sosiaalisen median hyödyntäminen myös business-to-business- markkinoinnissa.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste