Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Vaasan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Vaasan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

MARKETING COMMUNICATION STRATEGY IN CHINA : Case: Rovio Entertainment. Ltd

Hou, Lin (2013)

 
Avaa tiedosto
student_Lin.pdf (1.734Mt)
Lataukset: 


Hou, Lin
Vaasan ammattikorkeakoulu
2013
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201302172370
Tiivistelmä
Kehityksen, tieteen ja teknologian vanavedessä, on perusta uudenlaisille liiketoiminnan markkinoille. Kiina on toiseksi suurin kohdeyritysten talous maailmassa olevilla markkinoilla. Kiinan markkinat ovat epäilemättä kilpailukykyiset. Kiinan ainutlaatuinen kulttuuri ja asiakkaiden maku, vaikeuttavat sopeutumista näihin markkinoihin. Opinnäytetyö käsittelee sitä, miten ulkomainen yritys voi saada Kiinassa sellaisen aseman, että se on sopiva kiinalaiseen markkinointistrategiaan. Tutustumme Rovio Entertaintment Ltd: tutkimukseen. Rovio on suomalainen viihdealan yritys, joka on perustettu vuonna 2003. Kesäkuun puolivälissä 2012 Rovion ensimmäinen kansainvälinen toimisto avattiin Shanghaissa Kiinassa. Markkinointipäällikkö Peter Vestrebackan mukaan Roviolla tulee olemaan kahden vuoden kuluttua 600 AngryBirds myymälää ja 6 teemapuistoa Kiinassa. Artikkelin tavoitteena on löytää tapa miten Rovio saisi sopivan viestintä- ja markkinointistrategian Kiinassa. Toissijaisena tutkimusmenetelmänä käytettiin internetkirjallisuutta. Uudet havainnot paljastavat, että suulliset ja sosiaaliset verkkopalvelut ovat hyviä markkinointikanavia Kiinan markkinoilla. Tutkimustyö tehdään tapaustutkimuksena. Tiedon keräämiseksi kiinalaisilta asiakkailta lähetettiin kyselylomake miten Rovion suorituskykyä voidaan parantaa. Tietoja kerättiin lähinnä sähköpostitse. Toissijaisena tutkimusmenetelmänä käytettiin internetkirjallisuutta. Internet on suosituin mainosväline Kiinassa ja sillä on tärkeä rooli ihmisten ostokäyttäytymisen vaikuttajana. Rovio on vahvoilla saavuttaakseen johtoaseman Kiinassa. Lisäksi sillä on vahvuutena sen käyttämä SNS (Sosiaalinen verkosto) joka on toinen sen hyvä markkinointistrategia. Tutkimukseni alussa huomasin, että mainostaminen on yksi tehokkaimmista tavoista joilla organisaatio saavuttaa tavoitteensa.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste