Marketing promotion research of B2C online cosmetics business in China--Case company:jumei.com
Tu, Cheng (2013)
Tu, Cheng
Vaasan ammattikorkeakoulu
2013
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201303213544
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201303213544
Tiivistelmä
Tutkimukseni käsittelee kosmetiikkayrityksen myynninedistämistä kiinassa B2C. Tutkimani yritys on jumei.com. Tutkimuksessani aion tutkia verkkokaupan asiakkaiden kokemuksia, ja sitä mitä asiakkaat pitävät tärkeänä verkkokaupassa asioidessa. Selvitän myös, mitä mieltä asiakkaat ovat jumei.com:in palveluista ja toiminnasta. Tarkoituksenani on myös tarjota kehitysideoita jumei.com:lle tulevaisuutta varten. Jotta voin antaa parempia neuvoja ja ideoita tutkimukseni yritykselle ja jotta tutkimusta on helpompi ymmärtää, esittelen tutkimuksessani joitain teorioita ja käsitteitä, kuten markkina mix, myynninedistämistyökaluja, brändi, internetmarkkinointi, verkkosivujen toiminta, palvelun laatu ja asiakastyytyväisyys sekä asiakkaiden käyttäytyminen. Esittelen myös menetelmän, jota käytän tutkimuksessani. Tutkimuksen empiiriset tulokset tarjovat hyvän pohjan tutkimuskysymyksen ratkaisemiseksi. Työn lopussa esittelen neuvoja tutkimusyritykselle ja ehdotuksia jatkotutkimuksille.