Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Metropolia Ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Metropolia Ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

How the company brand is delivered after rebranding?

Kristo, Katariina (2012)

Avaa tiedosto
How the company brand is delivered after rebranding.pdf (518.3Kt)
Lataukset: 


Kristo, Katariina
Metropolia Ammattikorkeakoulu
2012
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201305158626
Tiivistelmä
The following research is done for undergraduate dissertation. The aim for the research is to investigate brand delivery after rebranding, in the case of Santander UK. The current financial situation has created mistrust among the population towards financial industry. Introducing a new brand in this environment and the process of brand delivery is interesting. The research examines the strategies Santander UK used when rebranding the branches it had acquired. It also investigates the brand perceptions of Santander UK in order to conclude whether the brand is being delivered to the people and more importantly how it is received. The data collected is applied into the current literature and analysed to discover the overall brand delivery of Santander UK.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste