Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Vaasan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Vaasan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Non-conformity handling process and internal customer satisfaction

Latvakangas, Johanna (2013)

 
Avaa tiedosto
NonconformityHandlingProcessAndInternalCustomerSatisfaction.pdf (738.4Kt)
Survey_turn.pdf (352.3Kt)
Lataukset: 


Latvakangas, Johanna
Vaasan ammattikorkeakoulu
2013
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201305179220
Tiivistelmä
Kaupalliselle yritykselle asiakkaat ovat toiminnan elinehto ja siksi asiakassuhteiden hoitaminen on yksi tärkeimmistä ylläpidettävistä asioista. Asiakassuhteisiin vaikuttaa suuresti se kuinka hyvin yrityksen sisäinen viestintä toimii. Wärtsilän Power Plants Customer Support käsittelee projektitiimien rekisteröimiä non-conformity - asioita, eli vaatimustenvastaisuuksia, jotka projektipaikoilla on huomattu käyttöönoton tai asennuksen aikana tai jotka ovat ilmenneet kuljetusten aikana. Tässä työssä tutkitaan sisäistä asiakastyytyväisyyttä kysymällä Wärtsilän projektitiimeiltä mielipiteitä non-conformity handling - prosessista ja sen toimivuudesta. Tutkimus tehdään kyselylomakkeella ja tarkoituksena on löytää prosessin heikkoja lenkkejä prosessin parantamiseksi.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste