Haku
Viitteet 1-6 / 6
Medianhallintajärjestelmän jatkuvan kehittämisen malli: Käyttäjälähtöinen kehittäminen osaksi Ylen Mediateknologia-osaston järjestelmäkehitysprosessia
(2019)
Asiakaslähtöisyys ja kokeilukulttuuri ovat suhteellisen uusia Ylen strategian mukaisia työskentelymenetelmiä. Opinnäytetyössä tutkin työkulttuurin kehittämistä toimintatutkimuksen keinoin ja laadin ehdotuksen seuraavasta ...
Lean hoitotyön johtamisessa: Osastonhoitajien näkemyksiä menetelmien soveltuvuudesta osastoille Laakson sairaalassa
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena on kuvata hoitotyön esimiesten näkemyksiä kolmen valitun Lean-menetelmän soveltuvuudesta hoitotyön johtamiseen Laakson sairaalan osastoilla. Tutkittaviksi Lean-menetelmiksi valittiin ...
User support processes in a public organization
(2019)
Objective of this study was to improve the User support processes in the public organization. It was done to improve the services and respond constantly increasing demand. ITIL and Lean were preselected as frameworks for ...
Kokeiluja muotoilemassa : Kokeilemalla kehittäminen teoriassa ja käytännössä
(2019)
Opinnäytetyössä tutkitaan kokeilevaa kehittämistä, niin teoriassa kuin käytännössä kahden tapausesimerkin kautta, joissa kokeilemista toteutettiin – Yleisradion Yle Areenan kasvutiimissä ja Yle Betan kehittämisessä. ...
Asianhallinnan vaikutus kirjaamon toiminnan kehittämiseen
(2019)
Tämä opinnäytetyö käsittelee asianhallinnan vaikutusta Helsingin kaupungin kirjaamon toiminnan kehittämiseen. Asiakkaat odottavat nopeaa, asiantuntevaa ja laadukasta palvelua. Tämä vaatii, että rekisterin tulee olla ajan ...
Hankinnasta maksuun -prosessin kehittäminen
(2019)
Tämän työn tavoitteena oli kohdeorganisaation hankinnasta maksuun -prosessin kehittäminen. Työ toteutettiin toimintatutkimuksena.
Prosessin kehittämisellä tavoiteltiin automaation lisäämistä, läpimenoaikojen nopeutumista ...