Haku
Viitteet 1-5 / 5
Visuaalisen romaanin suunnittelu, tuotanto ja markkinointi
(2019)
Insinöörityön tarkoituksena oli suunnitella, luoda ja julkaista kokonainen peli ja oppia pelituotannon jokaisesta osa-alueesta suunnittelusta ohjelmointiin ja markkinointiin. Jotta projekti ei paisuisi liikaa, lajityypiksi ...
Asiakashankintaopas pienelle kosmetiikka-alan yritykselle
(2022)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli luoda kattava asiakashankintaopas pienelle yritykselle nimeltä Refill Helsinki. Toimeksiantaja myy irtosaippuaa asiakkaiden omiin pakkauksiin kivijalkaliikkeessä ja muita ...
Asiakaspersoonat teollisuuden toimialalla
(2022)
Tässä kehittämishankkeen tyyppisessä opinnäytetyössä, oli tarkoituksena käsitellä asiakaspersoonien käyttöä markkinoinnin työkaluina teollisuuden alalla yrityksen näkökulmasta. Tavoitteena oli selvittää, mitä asiakaspersoonat ...
Teattereiden markkinointi korona-aikana
(2021)
Tämä opinnäytetyö tehtiin tutkimustyyppisenä työnä. Työn pääasiallinen aihe oli selvittää COVID-19-pandemian vaikutuksia teatterien markkinointiin, mutta opinnäytetyössä tarkasteltiin myös COVID-19-pandemian vaikutuksia ...
Digitaalinen interaktiivinen installaatio: nykytaide kokemuksellisen markkinoinnin välineenä
(2023)
Opinnäytetyö käsittelee digitalisaation mukana tuomia interaktiivisuuden mahdollisuuksia taiteessa ja markkinoinnissa erityisesti digitaalisten interaktiivisten installaatioiden kautta. Tavoitteena on perehtyä mitä ...