Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Metropolia Ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Metropolia Ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Musiikkivideo markkinointitoimenpiteenä : Cocoa Oy:n tapaus.

Zakik, Omar (2013)

 
Avaa tiedosto
Zakik_Omar.pdf (7.480Mt)
Lataukset: 


Zakik, Omar
Metropolia Ammattikorkeakoulu
2013
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201305219907
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, jossa kartoitetaan, miten Cocoa Mediaproductions Oy:n tuottamat musiikkivideot voivat toimia tuotantoyhtiön markkinointitoimenpiteenä. Työ pyrkii selvittämään dokumenttianalyysin keinoin, millaiset elementit ovat vaikuttaneet yrityksen näkyvyyteen musiikkivideoiden yhteydessä ja miten niitä voitaisiin mitata sosiaalisen median aikakaudella.

Opinnäytetyössä tutkitaan dokumenttianalyysin keinoin Cocoa Mediaproductions Oy:n tuottamien musiikkivideoiden levinneisyyttä ja näkyvyyttä internetin videopalveluissa sekä sosiaalisessa mediassa ja millaisia mittaustuloksia videoista on saatavilla Vimeon ja Facebookin analytiikkatiedoista. Työssä kartoitetaan, miten tuotantoyhtiö näkyy musiikkivideoilla ja niiden välittömässä ympäristössä internetin videopalveluissa ja sosiaalisessa mediassa.

Työ selvitti, että, musiikkivideo on hyvä markkinointitoimenpide tuotantoyhtiön näkyvyyden kannalta, ja että Facebookin ja Vimeon analytiikkatiedoista on saatavilla monipuolisia mittaustuloksia, joita voidaan käyttää hyväksi markkinoinnin suunnittelussa. Selvisi myös, että mittareita on kuitenkin hyvin paljon, ja kokonaisvaltaisten sosiaalisen median markkinointitoimenpiteiden hyötyjen mittaaminen on vaikeaa.

Tämä työ ei tarjoa Cocoa Mediaproductions Oy:lle valmista markkinointistrategiaa, vaan avaa musiikkivideon markkinoinnillisten ulottuvuuksien käytännön ilmenemis- ja mittaustapoja sosiaalisessa mediassa ja videopalveluissa, joita voidaan käyttää työkaluina markkinoinnin suunnittelussa.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste