Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Metropolia Ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Metropolia Ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Cross-media : enemmän kuin osiensa summa - tuotannossa ja mainonnassa

Kelkka, Niko (2013)

 
Tweet refworks
 
Avaa tiedosto
Cross-media enemman kuin osiensa summa tuotannossa ja mainonnassa.pdf (1.195Mt)
Lataukset: 


Kelkka, Niko
Metropolia Ammattikorkeakoulu
2013
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
http://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2013060513064
Tiivistelmä
Cross-media yhdistää eri media-alustat, joihin luodaan oma sisältö. Tällä tavoin cross-median kautta jokaisen media-alustan sisältö tulee osaksi suurempaa kokonaisuutta, tukien toinen toistaan.

Miten media on kehittynyt, missä se on nyt ja minne se on luultavasti menossa? Miten rahaliikenne ja mainostus näkyvät media-alustoissa? Kuinka cross-media näkyy mainostajille? Näihin kysymyksiin ja pohdintoihin keskityn opinnäytetyössäni.

Kerron myös, kuinka cross-mediatuotantoni on edennyt viimeisen vuoden aikana, mitä haasteita olemme kohdanneet ja minkälaisen vastaanoton cross-media ajatuksena on Suomessa saanut.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatTutkintonimikkeetAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste