Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Metropolia Ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Metropolia Ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Yritys Oy:n verkkokauppaprosessi

Virolainen, Sani (2013)

 
Avaa tiedosto
Yritys Oyn verkkokauppaprosessi.pdf (405.3Kt)
Lataukset: 


Virolainen, Sani
Metropolia Ammattikorkeakoulu
2013
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2013090514991
Tiivistelmä
Toimeksiantajayritys oli hiljattain avannut verkkokaupan ja kaipasi tietoa verkkokaupan prosesseista. Opinnäytetyön aiheeksi tuli Yritys Oy:n verkkokauppaprosessin eri vaiheiden kuvaaminen. Työn tavoitteena oli selvittää, millainen on nykypäivän verkkokauppaprosessi ja millainen on verkkokauppaprosessi kohdeyrityksessä.

Työ toteutettiin perehtymällä ensin alan kirjallisuuteen, ajankohtaisiin artikkeleihin ja alan asiantuntijoiden blogeihin. Näiden avulla koottiin yleistä tietoa verkkokaupasta, sen nykytilasta ja verkkokaupan tulevaisuudesta. Kohdeyrityksen verkkokauppaprosessin hahmot-tamisessa käytettiin apuna yrityksen omaa materiaalia, havainnointia ja työntekijöiden haastatteluja. Yrityksen omasta materiaalista tehdyt havainnot eivät sisälly julkistettavaan opinnäytetyön versioon. Sanallisen prosessikuvauksen lisäksi kohdeyrityksen verkkokaup-paprosessista tehtiin Blueprint-malli, joka löytyy liitteestä 1.

Johtopäätöksenä voidaan todeta, että verkkokaupan suosio kasvaa edelleen ja yhä useampi kuluttaja tekee verkkokauppaostoksia. Verkkokauppa on yritykselle jo lähes välttämätön ja voi puuttuessaan karsia osan potentiaalisista asiakkaista. Verkkokaupalta kaivataan monimuotoisuutta. Verkkokauppaprosessissa painotetaan automaatiota ja reaaliaikaista asiakaspalvelua. Verkkokauppaprosessin tulee olla kuluttajan näkökulmasta helppo.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste