Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Sosiaalisen median seuraajien brändimielikuva yritys x:stä ja sen sosiaalisen median kanaviin kohdistuneet sisältötoiveet

Haakana, Matias (2022)

 
Avaa tiedosto
Opinnäytetyö_Haakana_Matias.pdf (960.2Kt)
Lataukset: 

Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
Haakana, Matias
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202202011962
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää toimeksiantajan sosiaalisen median seuraajien brändimielikuva toimeksiantajasta, sisältötoiveet toimeksiantajan julkaisujen suhteen sekä sosiaalisen median asiakaskokemus. Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona. Työ aloitettiin vuoden 2021 loppusyksyllä.

Opinnäytetyön teoreettiseksi viitekehykseksi valittiin brändimielikuva ja asiakaskokemus. Aiheet olivat toimeksiantajan näkökulmasta merkityksellisiä. Viitekehyksessä brändimielikuvan ja asiakaskokemuksen painopiste on erityisesti sosiaalisen median kanavissa.

Tutkimuksessa käytettiin kvantitatiivista, eli määrällistä tiedonkeruumenetelmää. Tutkimuksen aineisto kerättiin käyttämällä Webropol-työkalulla luotua kyselylomaketta. Kysely jaettiin linkkinä toimeksiantajan sosiaalisen median tileillä loppuvuodesta 2021. Kyselyyn saatiin vastauksia yhteensä 220 kappaletta.

Tutkimustulosten perusteella seuraajien brändimielikuva toimeksiantajasta oli erinomainen. Vuorovaikutus toimeksiantajan ja seuraajien välillä oli osan vastaajien mielestä hieman liian vähäistä, joten toivottiin suurempaa kanssakäymistä asiakaskokemuksen parantamiseksi. Myös sisältötoiveita saatiin runsaasti ja paljon erilaisia. Tutkimuksen tuloksia hyödynnetään toimeksiantajan sisältöjulkaisuissa tulevaisuudessa.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste