Markkinoinnin kehittäminen Kausalan Autokatsastus Oy:ssä
Kärnä, Teemu (2022)
Kärnä, Teemu
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202202022024
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202202022024
Tiivistelmä
Tämä insinöörityö on tehty Kausalan Autokatsastukselle. Työn tavoitteena on parantaa yrityksen markkinointia ja täten laajentaa asiakaskuntaa. Työllä pyritään löytämään uusia kustannustehokkaita markkinointitapoja ja kanavia.
Työssä perehdytään markkinoinnin eri osa-alueisiin ja kerrotaan tavoista, joita käytetään ja tullaan mahdollisesti käyttämään yrityksen näkyvyyden parantamiseksi.
Työ koostuu yritysesittelystä, markkinoinnin nykytilanteesta, tulevaisuuden suunnitelmista sekä markkinointitapojen esittelystä ja markkinointisuunnitelmasta vuodeksi 2022.
Työn tuloksena yritykselle saatiin luotua uusia markkinointitapoja, visuaalista näkyvyyttä sekä markkinointisuunnitelma vuodelle 2022.
Työssä perehdytään markkinoinnin eri osa-alueisiin ja kerrotaan tavoista, joita käytetään ja tullaan mahdollisesti käyttämään yrityksen näkyvyyden parantamiseksi.
Työ koostuu yritysesittelystä, markkinoinnin nykytilanteesta, tulevaisuuden suunnitelmista sekä markkinointitapojen esittelystä ja markkinointisuunnitelmasta vuodeksi 2022.
Työn tuloksena yritykselle saatiin luotua uusia markkinointitapoja, visuaalista näkyvyyttä sekä markkinointisuunnitelma vuodelle 2022.