Login: Javascript is not enabled for your web browser. Please use the non-Javascript Login.

Asiakaslähtöinen palvelutoiminta : case: Named Clothing Finland Oy
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Metropolia Ammattikorkeakoulu
  • Vaatetusalan tutkinto-ohjelma
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Metropolia Ammattikorkeakoulu
  • Vaatetusalan tutkinto-ohjelma
  • Näytä viite

Asiakaslähtöinen palvelutoiminta : case: Named Clothing Finland Oy

Liimatta, Niina (2014)

 
 
Tweet Tiedostoon pääsyä rajoitettu
 
Tiedostoon pääsyä rajoitettu
Avaa tiedosto
opinnaytetyo_niina_liimatta1.pdf (1.200Mt)
Lataukset: 


Liimatta, Niina
Metropolia Ammattikorkeakoulu
2014
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
http://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201405055705
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli saada vaatteiden kaavoja myyvälle toimeksiantajayritykselle Named Clothing Finland Oy:lle tietoa heidän asiakkaidensa tyytyväisyydestä yrityksen tuotteisiin ja palveluun. Yritys halusi tietää, mitä ominaisuuksia niissä voisi vielä kehittää. Lisäksi yritys halusi oppia ymmärtämään asiakkaitaan ja heidän tarpeitaan paremmin.

Teoriaosuudessa käsitellään asiakastyytyväisyyttä ja sen muodostumiseen vaikuttavia tekijöitä. Lisäksi käsitellään palvelumuotoilua ja miten sen avulla voidaan kehittää yrityksen palvelutoimintaa. Tutkimus tehtiin case-tutkimuksena toimeksiantajayritykselle ja siinä käytettiin sekä kvalitatiivisiä että kvantitatiivisiä tutkimusmenetelmiä. Survey-tutkimuksen avulla pyrittiin selvittämään asiakkaiden mielipiteitä ja tyytyväisyyttä toimeksiantajayrityksen tuotteisiin ja palveluihin liittyen sähköisen asiakastyytyväisyyskyselyn avulla.

Tutkimuksessa päästiin asetettuihin tavoitteisiin, sillä siinä selvisivät tuotteisiin ja palveluun liittyvät ominaisuudet, joihin yritys voisi tehdä parannuksia. Kehitystarpeet kohdistuivat erityisesti yrityksen myymiin kaavoihin sekä näiden mukana tulleisiin ompeluohjeisiin. Lisäksi yritys voisi halutessaan panostaa nettisivustonsa/verkkokauppansa tarjoamaan mahdollisuuteen olla vuorovaikutuksessa niin yrityksen henkilökunnan kuin toisten asiakkaiden kanssa. Asiakastyytyväisyyden taso yleisesti ottaen yritykseen ja sen toimintaan oli hyvä.
 
Kokoelmat
  • Vaatetusalan tutkinto-ohjelma
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus