Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Julkaisut
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Julkaisut
  • Näytä viite

3AMK-kirjastolaiset rakensivat yhteiset asiakaspalvelun periaatteet

Sallasmaa, Kaisu; Montonen, Noora; Rusi, Nina (2021)

 
Avaa tiedosto
SallasmaaKMontonenNRusiN3amkKirjastolaisetRakensivatYhteiset.pdf (4.575Mt)
Lataukset: 


Sallasmaa, Kaisu
Montonen, Noora
Rusi, Nina
AMKIT-konsortio
2021
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2022031824135
Tiivistelmä
Laadukas asiakaspalvelu on keskeistä kirjastojen toiminnassa. Tärkeää on myös, että kaikilla asiakaspalvelutyötä tekevillä on yhdenmukainen ymmärrys siitä, mistä elementeistä laadukas asiakaspalvelu ja sitä kautta onnistunut asiakaskokemus syntyvät. Tässä artikkelissa kerrotaan asiakaspalvelukoulutuksesta ja yhteiskehittämisen kautta syntyneistä tuloksista.
Kokoelmat
  • Julkaisut
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste