Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Arvolupauksen kirkastaminen ja ylivertaisen asiakaskokemuksen määrittäminen CoPlays Oy:lle

Laine, Jan (2022)

Avaa tiedosto
Laine.Jan.pdf (1.034Mt)
Lataukset: 

Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
Laine, Jan
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202204034405
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia CoPlays Oy:n tuottamaa sovellusta, ja sen soveltuvuutta massamarkkinoille. Opinnäytetyön päätavoitteena on kirkastaa CoPlays Oy:n arvolupausta ja määrittää millainen on ylivertainen asiakaskokemus. Tämän lisäksi tavoitteena on muodostaa yritykselle suosituksia tuotteen myyntiä ja markkinointia varten.

Opinnäytetyön suoritustapa oli tutkimustyyppinen opinnäytetyö, ja tutkimus on suoritettu haastatteluilla. Haastatteluiden perusteella opinnäytetyössä vastataan tutkimuskysymyksiin, ja tuotetaan tavoitteena olleet suositukset yritykselle. Teoreettinen viitekehys koostuu asiakaskokemuksesta, arvolupauksen tärkeydestä, sekä digitaalisesta markkinoinnista.

Yrityksen tuottama sovellus keskittyy joukkueurheilun valmentamisen yksinkertaistamiseen ja helpottamiseen usealla eri tasolla, lisäksi yrityksen visiona on tuoda sovellus joukkueurheilua harrastavien käyttöön oppimisen tueksi. Opinnäytetyössä keskitytään arvolupauksen tärkeyteen ja sen kirkastamiseen, sekä mistä ylivertainen asiakaskokemus koostuu. Oheisten asioiden pohjalta opinnäytetyössä tutkitaan tarkemmin yrityksen tarjoaman ratkaisun vahvuuksia, ja kuinka kyseiset vahvuudet saadaan vastaamaan asiakkaiden tarvetta. Tutkimuksesta saatujen tuloksien perusteella muodostetaan suositukset myyntiä ja markkinointia varten.

Tutkimuksen tulosten perusteella CoPlays Oy:n tarjoama sovellus vastaa asiakkaan tarpeisiin. Tuloksista ilmeni selkeitä kehityskohteita sovellukselle, jotka parantavat asiakaskokemusta, ja asiakkaalle tuotteesta koituvaa arvoa. Kehityskohteet keskittyivät pääpiirteittäin tuotteen helppokäyttöisyyteen ja selkeämpään asetteluun. Yrityksellä on jo suunnitteilla uusi sovellusversio, joka vastaa kyseisiin ongelmakohtiin. Lisäksi kehityskohteita löytyi tuotteen käyttämän oppimateriaalin valikoiman laajuudesta, sekä opetusanimaatioiden luomisen käytännöllisyydestä.

Tutkimuksen tulosten perusteella yrityksen suunnitteilla oleva sovellusversio tulee vastaamaan paremmin asiakkaiden tarpeita, verrattuna vanhaan sovellusversioon. Tutkimuksen sekä teoreettisen viitekehyksen pohjalta luotuja markkinoinnin suosituksia pystytään käyttämään yrityksen markkinoinnin suunnittelun tukena.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste