Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Kunni Equestrian sosiaalisen median suuntauksien luominen

Viljamaa, Joonas (2022)

 
Avaa tiedosto
Viljamaa_Joonas.pdf (21.26Mt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Viljamaa, Joonas
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202205118580
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda suuntaviivat markkinoinnille sosiaalisessa mediassa. Suuntauksien pohjalta luotiin opas hyödynnettäväksi markkinoinnissa. Työn tilaajana on aloitteleva maneesin vuokrauspalveluja tarjoava pirkanmaalainen Kunni Equestrian -niminen yritys.

Opinnäytetyö perustuu ammattikirjallisuuden pohjalta luotuun teoriaosuuteen. Sen toiminnallisessa osuudessa pyritään vertaamaan yrityksen omaa arviota sen vahvuuksista suhteessa tässä opinnäytetyössä tehdyn asiakashaastattelun tuloksiin.

Teoriaosuudessa hyödynnettiin niin kotimaista kuin ulkomaista ammatillista lähdekirjallisuutta sekä luotettavia internetlähteitä. Tässä opinnäytetyön osuudessa käsiteltiin markkinoinnin työkaluja sisältäen teoriaa yrityksen brändin ja asiakaskokemuksen luomisesta, digitaalisen markkinoinnin hyödyntämisestä sekä yrityksen vahvuuksien määrittämisestä SWOT-analyysin avulla.

Opinnäytetyössä tehdyssä asiakashaastattelussa kysyttiin asiakkailta heidän kokemuksiaan siitä, miten yritys on onnistunut sosiaalisen median markkinoinnissa suhteessa todelliseen asiakaskokemukseen heidän käyttäessään maneesinvuokrauspalveluita. Haastatteluiden avulla pyrittiin selvittämään asiakkaiden mielipiteitä yrityksen viestinnästä sekä asiakkaiden odotuksista ja kokemuksista.

Tämän opinnäytetyön tuloksena syntyi markkinoinnin sisältösuunnitelma markkinoinnin tueksi. Yhtenäisten suuntaviivojen avulla yritys voi luoda johdonmukaista, tehokasta markkinointia sosiaalisessa mediassa.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste