Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Vaasan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Vaasan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Nuorten näkemys Instagram-markkinoinnista

Räsänen, Axel (2022)

 
Avaa tiedosto
Opinnäytetyö Axel Räsänen.pdf (458.8Kt)
Lataukset: 


Räsänen, Axel
2022
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202205169406
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö käsittelee Instagramissa päivittäin tapahtuvaa markkinointia
sekä sitä, miten nuoret aikuiset kokevat sen. Tavoitteena on tutkia, miten 18–25-vuotiaat nuoret aikuiset kokevat kohtaamansa markkinoinnin Instagramissa. Teoriaosuudessa opinnäytetyö käsittelee Instagramissa tapahtuvaa markkinointia sekä sen eri muotoja lähdeaineiston pohjalta. Opinnäytetyön tutkimus suoritettiin laadullisena tutkimuksena käyttäen kyselylomaketta.
Opinnäytetyön perusteella Instagramissa tapahtuva markkinointi herättää positiivisia tunteita sen käyttäjissä. Tulokset osoittavat, että valtaosa nuorista
aikuisista ei suhtaudu kohtaamaansa markkinointiin kielteisesti.
Vaikuttajamarkkinointiin suhtaudutaan huomattavasti myönteisemmin kuin muihin markkinointitapoihin.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste