Päiväkirjamallinen opinnäytetyö: markkinoinnin asiantuntijan näkökulma
Saari, Sanni (2022)
Avaa tiedosto
Lataukset:
Saari, Sanni
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022051910592
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022051910592
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena on tarkastella markkinoinnin asiantuntijan keskeisiä työtehtäviä ja työkokonaisuuksia yhdessä jatkuvan ammatillisen kehittymisen kanssa.
Opinnäytetyö toteutettiin päiväkirjamuotoisena ja päiväkirjan kokonaisvaltaisena tavoitteena oli tutkia ja analysoida kirjoittajan omaa kehitystä, osaamista ja valmiuksia toimia markkinoinnin ja viestinnän asiantuntijatehtävissä. Päiväkirjamerkinnät ajoittuvat kymmenen viikon mittaiselle ajanjaksolle 10.1.-25.3.2022 ja opinnäytetyö koostuu johdannosta, lähtötilanteen kuvauksesta, teemakokonaisuuksista, päiväkirjaraportoinnista ja johtopäätöksistä.
Opinnäytetyön johtopäätöksissä tuli esille, että kommunikointi kasvotusten on työssäni erittäin tärkeää ja se helpottaa huomattavasti töiden tekoa. Erilaisten markkinointikampanjoiden toteuttaminen oli iso osa työtäni seurannan aikana.
Opinnäytetyö toteutettiin päiväkirjamuotoisena ja päiväkirjan kokonaisvaltaisena tavoitteena oli tutkia ja analysoida kirjoittajan omaa kehitystä, osaamista ja valmiuksia toimia markkinoinnin ja viestinnän asiantuntijatehtävissä. Päiväkirjamerkinnät ajoittuvat kymmenen viikon mittaiselle ajanjaksolle 10.1.-25.3.2022 ja opinnäytetyö koostuu johdannosta, lähtötilanteen kuvauksesta, teemakokonaisuuksista, päiväkirjaraportoinnista ja johtopäätöksistä.
Opinnäytetyön johtopäätöksissä tuli esille, että kommunikointi kasvotusten on työssäni erittäin tärkeää ja se helpottaa huomattavasti töiden tekoa. Erilaisten markkinointikampanjoiden toteuttaminen oli iso osa työtäni seurannan aikana.
