Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Savonia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Savonia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Kokous- ja työhyvinvointipalveluiden asiakaskokemuksen kehittäminen

Ragozina, Victoria (2022)

Avaa tiedosto
Ragozina_Victoria.pdf (1.130Mt)
Lataukset: 


Ragozina, Victoria
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022052311333
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö toteutettiin kylpylähotelli Kunnonpaikan toimeksiantona. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää kokous- ja työhyvinvointipalveluiden asiakkaiden tarpeita, toiveita ja odotuksia asiakaskyselyn avulla. Tutkimuksen avulla toimeksiantaja voi hyödyntää asiakasnäkökulmaa uusien palvelukokonaisuuksien tuotteistamisessa ja lisätä asiakasymmärrystä. Tutkimuksessa saatujen tulosten perusteella esitettiin kehityskohdat toimeksiantajalle.

Opinnäytetyön teoriaosuudessa perehdyttiin asiakaskokemukseen, sen muodostumiseen ja kehittämiseen, sekä asiakasymmärrykseen. Tutkimusmenetelmänä käytettiin kvantitatiivista menetelmä ja kohderyhmäksi valittiin toimeksiantajan yritysasiakkaita. Tutkimuksen aineisto on kerätty Webropol-kyselylomakkeen avulla helmi- maaliskuussa 2022.

Tutkimus antoi arvokasta tietoa Kunnonpaikan yritysasiakkaiden tarpeista, toiveista ja kiinnostuksien kohteista. Tuloksista on tehty johtopäätöksiä ja kehitysehdotuksia. Tutkimuskyselyn tulokset antoivat hyvän pohjan toimeksiantajan toiminnan kehittämiselle. Niiden avulla Kunnonpaikka voi muokata palvelukokonaisuuden asiakaslähtöisemmin. Jatkotutkimuksissa voisi seurata asiakaskokemuksen tasoa uusien kokous- ja työhyvinvointipalveluiden käyttöönoton jälkeen ja tutkia syvällisemmin asiakaskokemuksen vaikuttavia tekijöitä. Opinnäytetyötä ja tutkimuksen tuloksia voivat hyödyntää myös muita alalla toimivia yrityksiä.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste